Avís Legal i LOPD

Informació sobre el tractament de dades en l’Espai Web

Col·legi Sant Antoni de Pàdua | Salesians Mataró

En aquest espai web, el centre educatiu recull dades personals en diferents espais del menú, com pots veure a l’apartat “Treballa amb nosaltres” i “Contacte”.

Tenim la possibilitat de conèixer el nombre de visites rebudes i, fins i tot, l’activitat dels visitants a través d’estadístiques del nostre proveïdor d’internet. Aclarim, però, que les cookies que s’utilitzen no són destinades a recollir informació dels usuaris, ni a registrar les adreces IP d’accés. S’utilitzen cookies pròpies amb finalitat tècnica per permetre la navegació a través de l’espai web i l’ús d’opcions i serveis.

Des d’aquest espai web podeu tenir accés a enllaços a d’altres espais web, les polítiques de privacitat dels quals son alienes a nosaltres. Serà decisió seva acceptar o no la política de privacitat i de cookies d’aquests espais.

Les dades que puguem recollir a través d’aquest espai web es tractaran de forma confidencial i s’incorporaran a les activitats de tractament del responsable.

Qui és el responsable del tractament?

Salesians Sant Antoni de Pàdua
Avinguda Puig i Cadafalch, 80
08303 Mataró (Barcelona)
protecciodades.mataro@salesians.cat
tel. 937578489
protecciondatos@salesianos.edu (DPO)

Quines dades tractem?

Pot contactar amb nosaltres a través de diferents formularis disponibles a la web, en els què se li demanaran dades vinculades a la consulta realitzada.

Si contacta amb nosaltres a través del formulari “contacte“, se sol·licitarà el seu nom i la seva adreça de correu i la consulta que ens realitzi en el cos del missatge.

Si contacta a través del formulari “visita personalitzada“, se sol·licitarà el nom de l’alumne, la persona de contacte, el centre d’origen i les dades de contacte.

Si l’usuari omple el formulari “subscriu al butlletí” se sol·licitarà el nom i correu de l’interessat.

Si el contacte es produeix a través de la secció “treballa amb nosaltres“, obrirem una passarel·la amb la pàgina web d’INSPECTORIA SALESIANA MARIA AUXILIADORA, titular d’aquest col·legi. En aquesta pàgina web podrà triar el nostre centre o altres centres salesians en què vulgui que accedeixin a la seva candidatura. Les dades que es recolliran són de caràcter acadèmic, experiència professional, accions de voluntariat i coneixement de l’obra salesiana. Abans del formulari de recollida de dades et pots informar del tractament que de les teves dades es realitzarà.

Respecte a la teva navegació, el lloc web fa servir cookies que ens ofereixen hàbits i ús de navegació, però en cap cas facilita dades personals. L’anàlisi dels hàbits de navegació el fem servir per millorar el servei que oferim a la pàgina web.

L’activitat de tractament de dades audiovisuals que es pugui trobar en galeries o il·lustrant notícies i esdeveniments, correspon a participants en activitats lúdiques, formatives, esportives, educatives i pastorals organitzades pel centre educatiu o per altres centres educatius salesians, associacions, plataformes socials, fundacions, associació de mares i pares, parròquies i altres grups integrats en l’entitat titular INSPECTORIA SALESIANA MARIA AUXILIADORA, i que prèviament han informat als interessats del seu ús, difusió i cessió -en el seu cas- a aquest portal web.

Els alumnes del centre educatiu, tenen accés a recursos creats expressament per a ells a través del seu compte de correu corporatiu. Els docents accedeixen a la intranet identificant-se prèviament amb nom d’usuari i contrasenya. Les dades que es tracten en aquest cas són de caràcter identificatiu, acadèmic i laboral.

Amb quina finalitat es tracten les dades?

La recollida de dades a través dels formularis allotjats en aquesta pàgina web té com a finalitat la gestió de consultes dels interessats. Les imatges publicades tenen per finalitat il·lustrar esdeveniments i notícies.

Si la consulta es realitza a través del formulari “Contacte“, es tractarà la informació només amb la finalitat de gestionar la resposta i comunicació.

Si contacta a través del formulari “visita personalitzada“, es tractarà la informació només amb la finalitat de gestionar la visita i la comunicació de futures informacions que puguin interessar als usuaris.

Si l’usuari omple el formulari “subscriu al butlletí”, utilitzarem el seu correu per enviar informacions periòdiques.

Si s’utilitza el servei “Treballa amb nosaltres“, podem utilitzar les dades per gestionar vacants de treball del nostre centre.

En cap cas es podrà utilitzar la informació de contacte per a l’enviament de promocions, butlletins, publicitat no sol·licitada, excepte que l’usuari ho accepti expressament mitjançant la confirmació per correu electrònic.

Totes les imatges i vídeos publicats a la pàgina web permeten acompanyar i il·lustrar la difusió d’esdeveniments organitzats directament pel centre educatiu, sempre que aquest sigui corresponent amb els fins educatius, pastorals, socials, lúdics i esportius que el defineixen.

El web compta també amb enllaços a xarxes socials com Twitter, YouTube, Facebook i Instagram. La seva vinculació a la pàgina web es fa per promocionar altres fonts d’informació i coneixement del centre educatiu.

El tractament que es fa de la informació amb el personal docent i no docent que es recull a la intranet té per finalitat complir amb organització de tasques i compliment de fins educatius i vinculat a la seva funció docent.

Per quant de temps conservem les dades?

La conservació de les dades està vinculada a la finalitat per la qual es realitza la consulta o emplenament de formularis.

A l’apartat “Treballa amb nosaltres” la conservació de la informació és de 6 mesos. Abans d’omplir el formulari de recollida de dades podeu obtenir més informació.

En la resta de formularis les dades es conservaran durant 2 anys. Transcorregut aquest temps, s’eliminaran les dades personals i es conservaran la resta de dades per raons estadístiques.

Les dades d’accés d’alumnes i de personal docent i no docent es conservaran només durant el temps necessari per complir amb els fins per als quals es van recollir i determinar possibles responsabilitats o coexisteixin terminis legals per a la seva conservació.

Quina és la legitimació per al tractament de les seves dades?

La base legítima del tractament està basada en el consentiment que ens dones a l’acceptar la nostra política de privacitat i en l’interès legítim.

L’art. 6 del RGPD, en el seu apartat 1, recull diferents supòsits que legitimen el tractament de dades personals. Les dades que fem servir en aquest lloc web basen la legitimació en el consentiment, en acceptar la nostra política de privacitat. Quan emplenis un formulari en aquest lloc podràs accedir a la política de privacitat de el lloc. D’altra banda, la base legitimadora es troba en l’interès legítim per analitzar els usos de navegació dels usuaris a través de Google Analitycs.

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?

Les dades que ens aporta no es cedeixen a tercers.

El personal de la INSPECTORIA SALESIANA MARIA AUXILIADORA responsable de l’àrea d’Escoles, i els centres educatius sota la nostra titularitat -concretament a través dels seus directors-,  estan habilitats a accedir a l’activitat de tractament “Treballa amb nosaltres” quan per raó d’una vacant de feina necessitin consultar perfils de candidats. Per raons tècniques, aquest servei es gestiona a través de l’empresa Viterbit, amb domicili social en Avenida Camino de Santiago, 1. 28050, Madrid, que tindrà accés en qualitat d’encarregat del tractament per raó de manteniment de la web, i en cap cas per a una altra finalitat, quedant obligat a les responsabilitats legals en cas d’un ús no degut de la informació.

Amb totes les entitats actuals, i futures amb les que mantinguem una prestació de serveis en les que es cedeixin i tractin dades personals signem un acord pel qual s’obliguen a complir amb la normativa europea de protecció de dades.

Aquest lloc web utilitza Google Analytics, que consisteix en un servei d’anàlisi web proveït per Google, [Inc., 1600 Amphitheater Parkway, Mountain View, CA 94043, EE. UU]. Google Analytics fa servir “cookies” que són arxius de text que s’instal·len en els ordinadors dels usuaris del lloc web, perquè puguem analitzar l’ús de el lloc. La informació que es recull en les “cookies” (inclosa la IP i l’adreça URL de les pàgines visitades) es transmeten a servidors als Estats Units, de manera que no emmagatzemem dades personals relacionats amb Google Analytics, i al nostre nom es generen estadístiques, avaluacions d’ús del lloc web que ajuden a millorar el servei que oferim en aquesta pàgina. Pot rebutjar l’ús de cookies seleccionant la configuració apropiada al seu navegador si bé, aquesta acció podria generar una funció incompleta d’aquest lloc web. Pot trobar més informació dels termes d’ús i la declaració de privacitat de Google a https://www.google.com/analytics/terms/gb.html.

Aquest lloc web inclou complements i widgets per a les següents xarxes socials:

Facebook i Instagram. L’adreça del responsable del tractament de dades per a residents de la Unió Europea és: Facebook Ireland Ltd 4 Grand Canal Square. Gran Canal Harbour. Dublín2, IRELAND. (Vegeu política de privacitat en https://www.facebook.com/about/privacy i per Instagram en https://es-la.facebook.com/help/instagram/155833707900388/)

Twitter. L’adreça del responsable del tractament de dades per a residents de la Unió Europea és: Twitter Internacional Company, one Cumberland Place, Fenian Street. Dublín 2, D02 AX07 IRELAND. (Vegeu política de privacitat en https://twitter.com/es/privacy)

YouTube, és prestat en la unió Europea per Google Ireland Limited amb domicili a Gordon House, Barrow Street, Dublín 4, IRELAND (Vegeu política de privacitat en https://policies.google.com/privacy)

Es recomana acudir a la política de privacitat d’aquestes xarxes socials ja que la interacció amb els seus complements està subjecta al que en aquestes polítiques es descriu.

Quins drets tinc?

Qualsevol persona té dret a obtenir informació sobre els tractaments que de les seves dades es duen a terme per aquesta entitat.

Com a usuari d’aquesta pàgina web tens dret a obtenir confirmació sobre si estem tractant les teves dades personals. Podràs accedir a les teves dades, així com sol·licitar la rectificació de les mateixes en cas que siguin inexactes.

També pots exercir el teu dret a suprimir dades quan aquests no siguin necessaris per als fins pels quals ens van ser facilitades.

Podràs, en determinades circumstàncies, sol·licitar la limitació del tractament de les teves dades, és a dir que suspenguem el seu tractament, en aquest cas únicament els conservarem per a l’exercici o la defensa de reclamacions.

Quan hi hagi motius fundats relacionats amb la teva situació personal podràs exercir el teu dret d’oposició.

D’altra banda també podràs sol·licitar la portabilitat de les teves dades a un altre responsable de tractament, el que farem, -sempre que la tècnica ho permeti- en un format estructurat, d’ús comú i fàcil lectura mecànica.

Recorda que tots els teus drets pots fer-ho dirigint-te al responsable del tractament en la direcció protecciodades.mataro@salesians.cat.

Pots contactar també per a l’exercici dels teus drets amb el Delegat de Protecció de Dades a l’adreça protecciondatos@salesianos.edu adjuntant còpia del DNI i/o document que permeti la teva identificació.

Finalment recordar-te que l’exercici d’aquests drets és gratuït i que en qualsevol cas, si consideres que no s’ha atès adequadament o s’ha vulnerat la teva privacitat pots contactar amb l’Autoritat de Control a www.aepd.es.

Avís legal

Aquest lloc web i tots els seus continguts (en qualsevol dels formats possibles) són propietat de COL·LEGI SALESIÀ SANT ANTONI DE PÀDUA, amb NIF R0800899G i domiciliat a l’Avinguda Puig i Cadafalch 80, 08303 Mataró (Barcelona), telèfon 937578489 i correu electrònic diresc.mataro@salesians.cat, (en endavant, SALESIANS), o de tercers que hagin autoritzat l’ús d’aquests continguts a SALESIANS. Tot aquest material està sota l’empara de la legislació de protecció de la propietat intel·lectual. Els titulars es reserven les accions oportunes per restituir els danys i perjudicis causats per qualsevol acte que vulneri els drets de propietat intel·lectual sobre aquests continguts. L’accés a aquesta web està subjecte a les seguents condicions:

  • Queda totalment prohibit distribuir, copiar, modificar o trametre tant el contingut com el codi de les pàgines, llevat que es compti amb autorització expressa i per escrit de SALESIANS.
  • L’usuari es compromet a utilitzar aquest servei sense incórrer en activitats que puguin ser considerades il·lícites o il·legals, que infringeixin els drets de SALESIANS o de tercers, o que puguin atemptar contra les normes vigents. SALESIANS no serà responsable de l’ús per part de tercers de la informació continguda al web.
  • SALESIANS no garanteix que el servidor web estigui lliure de virus i no es fa responsable dels possibles danys que es puguin derivar de virus informàtics ni de desconnexions del servei per causes alienes. SALESIANS no garanteix la disponibilitat i continuïtat del funcionament de la web.
  • SALESIANS no es fa responsable de la informació que aparegui a l’accedir als enllaços a pàgines externes a aquesta. Així mateix, SALESIANS es reserva el dret a modificar de forma unilateral els continguts de la web, sense previ avís i en qualsevol moment.
  • L’ús d’aquesta web implica conèixer i acceptar les condicions contingudes en aquest advertiment legal.

Política de dades sobre el procés de matriculacions

Qui és el responsable del tractament?

Salesians Sant Antoni de Pàdua
Avinguda Puig i Cadafalch, 80
08303 Mataró (Barcelona)
protecciodades.mataro@salesians.cat
tel. 937578489
protecciondatos@salesianos.edu (DPO)

Quines dades tractem?

Les dades que recollim en el procés de matriculació s’agrupen en diferents categories:

  • Dades identificatives: es refereix a dades com ara el nom, cognoms, data de naixement, DNI, domicili, fotografia, nacionalitat.
  • Dades acadèmiques: curs, centre de procedència, nivell d’estudis, idioma, assignatures optatives.
  • Dades familiars: dades identificatives dels pares o tutors legals com el nom, cognoms, domicili, estat civil, nacionalitat. També es tracten dades d’altres membres de la unitat familiar i/o que conviuen amb l’alumne.
  • Dades econòmiques: dades de renda si escau, dades bancàries.
  • Categories especials de dades: es refereix a alumnes amb necessitats educatives especials. Dades de salut. Situació d’acollida. També incloem dades sobre l’acceptació de l’ideari i del caràcter religiós del centre.

Quina finalitat té el tractament de les dades?

La finalitat principal de la recollida de dades, que conformen el registre d’activitat de tractament d’ALUMNES, és la gestió del procés de matriculació, i gestionar altres finalitats durant la permanència de l’alumne al centre escolar. Per això, en aquest procés recollim dades necessàries per complir amb aquesta obligació i dades que seran utilitzades en altres finalitats identificades en la informació bàsica i que a continuació ampliem.

Per a generar les avaluacions, l’expedient acadèmic de l’alumne i qualsevol altra documentació educativa com actes, informes o l’historial acadèmic entre d’altres, el personal docent i no docent, podrà accedir a les dades personals, per raó del seu treball. La informació estarà disponible tant a la secretaria com a l’eina de gestió educativa aprovada pel centre.

El responsable de recursos tecnològics del centre crearà a cada alumne un compte de correu corporatiu de domini salesians.cat i la seva política d’ús serà lliurada als progenitors o tutors responsables de l’alumne. El docent, en desenvolupament del currículum de les assignatures que imparteix, podrà usar l’adreça assignada a l’alumne per a l’alta i ús d’aplicacions educatives i entorns web. El docent verificarà que són aplicacions validades pel Delegat de Protecció de Dades per ser conformes al Reglament Europeu de Protecció de Dades Personals o que no posen en risc la informació personal de l’alumne.

Aquest centre utilitza una aplicació o eina de gestió docent a través d’un entorn informàtic. L’equip docent i no docent utilitza l’aplicació de gestió educativa per portar un seguiment i control de les avaluacions, generació de documents i informes, així com ser canal de comunicacions amb les famílies.

Les activitats escolars es complementen amb esdeveniments de caràcter pastoral, que donen identitat a la formació impartida, seguint les línies del seu ideari i satisfent amb això l’interès legítim del centre.
Ambdues activitats, escolars i pastorals, són part de la història d’aquest centre i seran objectiu de recollida gràfica, fotogràfica, vídeo o un altre suport audiovisual. Aquest material serà gestionat pels responsables de comunicació social del centre, amb la finalitat de crear, dotar i difondre continguts, notícies, arxius… en diferents suports: impresos, pàgina web, aplicacions, eina de gestió docent, xarxes socials institucionals del centre educatiu, i/o de la Congregació Salesiana com a titular principal.

El centre educatiu pot gestionar directament, per als seus alumnes, activitats extraescolars de caràcter lúdic, acadèmic i/o esportiu les dades personals del qual seran d’índole identificativa i/o econòmica disponibles per l’administració del centre. També podrà gestionar activitats o serveis complementaris propis com a aula matinal, menjador, monitors de suport o auxiliars.

La realització d’activitats de serveis on un tercer sigui qui ho executi, comporta la necessitat de col·laborar i aportar dades de participants i/o una altra informació específica de l’activitat extraescolar o del servei complementari, (per exemple, transport escolar, menjador, neteja, agències de viatge, reportatges fotogràfics…) Tot això es recull en un acord de prestació de servei amb clàusules reguladores i limitatives de l’accés a dades i on es regula també la gestió de cobraments.
L’administració del centre serà la que pot tractar les dades relatives a la gestió de cobraments de serveis autoritzats per l’administració educativa.

D’altra banda, les famílies, que així ho decideixin, voluntàriament podran realitzar, directament al centre, aportacions per al sosteniment o millora d’aquest i/o per al sosteniment de l’Obra salesiana en l’atenció a menors en risc i dificultat social.

Els progenitors i/o tutors legals han rebut l’ideari del centre escolar, això comporta conèixer i assumir que està en un centre d’identitat religiosa. Aquest ideari suposa que l’educació de l’alumne s’amplia i complementa amb activitats gestionades des de la dimensió pastoral, realitzant activitats com a campanyes de sensibilització, campanyes de col·laboració o altres impulsades per la congregació salesiana a través del centre educatiu, o a través de les seves plataformes socials, grups associatius, i/o fundacions.

La gestió de programes d’intercanvi lingüístic suposa l’ús de dades personals dels alumnes participants per part del responsable de plurilingüisme del centre educatiu. Aquestes dades permeten gestionar la participació en aquests programes, i per a això, el centre aplica un ús proporcionat de dades, utilitzant només les dades imprescindibles i necessàries per a la seva tramitació.
Igualment, el centre educatiu proporciona la formació en centres de treball o pràctiques en empreses, per a això gestionarà amb empreses col·laboradores la informació precisa i necessària per a la tramitació dels acords que vincula a ambdues parts.

El centre contracta assegurances, bé de caràcter obligatori, bé de caràcter voluntari, i on les companyies asseguradores poden verificar que, -en cas necessari- l’assegurat té la condició d’alumne matriculat. D’altra banda, per a les pòlisses de viatges, només es tracten llistes amb les dades de nom, cognoms, DNI i data de naixement. En cas de sinistre d’urgència vital, el centre podrà usar les dades de l’alumne per a tramitar la seva immediata atenció sanitària.

Els pares i mares d’alumnes s’organitzen i agrupen voluntàriament en Associacions conegudes com a AMPAS. El centre col·laborarà en les activitats promogudes per aquesta entitat, únicament transmetent informació i recollint impresos generats per l’AMPA amb les dades d’alumnes associats. La finalitat de participació en campanyes de vacunació i/o hàbits saludables suposa col·laborar amb llistats, prèvia informació i autorització de les famílies, amb l’administració sanitària en les campanyes de vacunació o de campanyes d’alimentació o higiene encaminades a adquirir hàbits saludables.

El centre disposa d’un sistema de càmeres amb finalitats de videovigilància d’instal·lacions i personal, les dades que aquí es tracten són les imatges gravades amb aquesta finalitat.

Les dades es recullen per a les finalitats descrites, no es recullen per elaborar perfils dels interessats per agrupar-los en finalitats concretes.

Quina és la legitimació per al tractament de les dades? 

En el document d’informació bàsica del procés de matriculació es recullen diferents finalitats. Aquestes tenen la seva licitud de tractament derivat dels diferents supòsits recollits en l’art. 6 del RGPD. La licitud es basa bé en el consentiment  participar en les activitats extraescolars; participar en activitats pastorals adequades a l’Ideari organitzades fora de l’horari escolar; utilització de les imatges de les activitats per dotar continguts a la pàgina web i a les xarxes socials del centre i de la congregació; participar en campanyes de sensibilització i cooperació amb entitats i plataformes socials salesianes; contractar l’assegurança voluntària: participar d’activitats organitzades per l’AMPA; gestionar cobraments d’aportacions voluntàries o donatius; participar en campanyes de vacunació i/o hàbits saludables-, bé en una relació contractual  gestió de cobraments d’activitats o serveis complementaris realitzats per tercers; acords amb empreses per a pràctiques en centres de treball, acords amb famílies d’intercanvi; gestionar altes de comptes de correu i aplicacions per a educació-, bé per virtut del compliment d’una obligació legal – tramitar el procés de matriculació i la generació de documents de caràcter educatiu vinculats a la gestió escolar; assegurances obligatòries- o bé en virtut de l’interès públic  videovigilància-, o l’interès legítim  utilització d’una eina de gestió educativa i participar d’activitats pastorals programades en l’entorn educatiu-.
En els casos on la legitimació està basada en el consentiment, l’interessat pot retirar aquest a qualsevol moment.

Quin és el temps de conservació de les dades? 

Les dades es conservaran mentre es mantingui la condició d’alumne del centre. Posteriorment les dades a conservar seran exclusivament aquelles de contingut acadèmic. El centre conservarà aquelles altres dades que, per raó de caràcter històric o estadístic, tant en l’individual com en el col·lectiu, consideri el centre en base de la legitimació de les seves pròpies activitats. En el cas de participació en activitats, campanyes o esdeveniments puntuals, la conservació s’estén al temps de durada d’aquesta activitat. Les dades també es conservaran durant el temps que sigui procedent atendre sol·licitud de supressió o per atendre períodes legals de conservació.

Les imatges de videovigilància es conservaran durant un mes, durant aquest termini estaran a la disposició dels Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat o de l’Autoritat judicial. El termini pot veure’s interromput per estar iniciat un procés de recerca.

Quins són els destinataris de les dades? 

Les dades recollides en el procés de matriculació no se cedeixen a tercers, excepte consentiment que haurà de demanar-se expressament.
Aquest consentiment no serà necessari si la legitimació del tractament es basa en l’existència d’una obligació legal, en l’existència d’una relació contractual o per virtut de l’interès públic i/o de l’interès legítim del centre que, com a responsable del tractament realitzi, i sempre que no sigui contrari als drets i llibertats de l’interessat.

Així, l’administració educativa autonòmica rebrà la informació relativa a la matriculació i elements d’avaluació i seguiment que afectin a l’expedient acadèmic de l’interessat. Les entitats bancàries la informació relativa a la gestió de cobraments i pagaments d’activitats extraescolars o serveis complementaris oferts pel centre o la gestió d’aportacions voluntàries per contribuir amb l’obra salesiana o amb millores del centre. Les asseguradores les dades relatives a la contractació de productes assegurats que tinguin a l’alumne com a assegurat. El proveïdor de la plataforma de gestió educativa respecte de les dades necessàries per a la dotació de continguts i gestió de l’eina de gestió docent. Les empreses col·laboradores de pràctiques laborals i formació en centres de treball respecte d’aquelles dades identificatives dels alumnes participants. Les entitats i plataformes salesianes respecte de les dades necessàries per a la participació en activitats i campanyes d’educació, sensibilització i cooperació. L’Associació de Pares i Mares d’alumnes respecte de les dades dels qui voluntàriament decideixen associar-se. Les imatges de videovigilància es destinen a esclarir fets que hagi de resoldre els Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat o de l’Autoritat judicial.

Quins drets tinc davant el tractament de les meves dades? 

Com a interessat, vostè pot exercir els seus drets de forma gratuïta i rebre resposta en el termini d’un mes, amb caràcter general. Té dret a accedir a les seves dades, a rectificar-les o suprimir-les, a oposar-se al tractament o sol·licitar la seva limitació o portabilitat, i a no ser objecte de decisions individuals automatitzades. Per a això haurà d’enviar la seva sol·licitud a l’adreça postal o de correu informada en la definició de responsable del tractament

En cas que tingui dubtes sobre si el contingut de la resposta és o no adequat i proporcional, pot consultar directament amb el Delegat de Protecció de Dades en l’adreça protecciondatos@salesianos.edu i, en tot cas, pot dirigir-se a l’Autoritat de Control en matèria de protecció de dades www.aepd.es

Protecció de Dades i LSSICE

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), l’informem que les dades que sol·licitades a través de formularis es poden incloure en una base de dades informatitzada amb la finalitat de donar resposta a la seva sol·licitud i facilitar-li informació del seu interès sobre la nostra oferta formativa i activitats.

SALESIANS té els seus fitxers automatitzats amb dades de Caràcter Personals legalitzats davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades i inscrites al Registre General de Protecció de Dades. Així mateix, compleix les mesures de seguretat del Real Decret 994/1999, d’11 de juny, per al qual s’aprova el Reglament de Mesures de Seguretat dels fitxers automatitzats que continguin dades de caràcter personal.

Vostè disposa en tot moment dels drets d’accés, rectificació, oposició i cancel·lació, tal i com estableix la LOPD. Pot realitzar l’exercici dels seus drets mitjançant correu postal – indicant com a referència al sobre “PROTECCIÓ DE DADES” – o de forma presencial a les nostres oficines en horari d’atenció al públic, a la direcció:

A l’atenció del Responsable del Fitxer:
COL·LEGI SALESIÀ SANT ANTONI DE PÀDUA
Avinguda Puig i Cadafalch, 80
08303 Mataró (BARCELONA)
diresc.mataro@salesians.cat

Consentiment

En el moment d’enviar un formulari, l’usuari accepta que ha estat informat i dóna consentiment a aquesta política de privacitat i protecció de dades.

En tot moment, l’usuari es fa responsable de la veracitat i l’exactitud de les dades facilitades, i declara de forma expressa que compta amb l’edat mínima legal per a la tramesa d’informació.

Igualment l’informem – conforme amb l’establert a l’article 21 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic (LSSICE) que, mitjançant l’acceptació d’aquest avís legal, vostè ens està autoritzant de forma expressa que li enviem comunicacions institucionals, comercials o promocionals per correu electrònic. Com a destinatari d’aquestes comunicacions, vostè té el dret de revocar aquest consentiment, en qualsevol moment, amb la simple notificació de la seva voluntat mitjançant correu postal o electrònic, a través de les direccions indicades en aquest advertiment legal, indicant com a referència al sobre o a l’assumpte del correu: “BAIXA CORREU ELECTRÒNIC”.