INFANTIL

    PROPOSTA DE VALOR

AFECTE I CONFIANÇA PER EDUCAR

PROTAGONISME DE L'ALUMNAT

ACOMPANYAMENT

EQUIP CONSOLIDAT

PERSONES COMPETENTS

ESPAIS QUE EDUQUEN

LA PROPOSTA DE VALOR A INFANTIL

Afecte i confiança per a educar

L’etapa d’Infantil és especialment important per al desenvolupament dels infants. És per això, que volem compartir amb les famílies el primer contacte dels seus fills i filles amb l’escola, convidant-los a formar part del procés d’acollida i adaptació i fer-los sentir com a casa. Ens interessem per les necessitats de cada infant a través de les tutories personalitzades, que ajuden a conformar un vincle de confiança i complicitat mútua, que ens acompanyarà en tot el camí per la nostra escola. Oferim una escola oberta on compartim mirades, generem espais de diàleg i reflexió, i integrem les famílies en els processos educatius.

Protagonisme de l'alumnat

Els infants aprenen fent, jugant i pensant sobre el que fan. La nostra tasca com a mestres és la d’observar i adaptar el ritme de les activitats a les necessitats de cada nen i nena. Volem que se sentin atesos i escoltats, i els oferim espais perquè puguin comunicar i compartir els seus interessos i inquietuds.

Persones competents

El nostre desig per als infants que acaben l’etapa d’Infantil és que puguin desenvolupar-se amb autonomia, seguretat i benestar emocional. Volem que coneguin el potencial de les seves capacitats individuals, en sintonía amb uns valors que els facin ser persones cíviques en les etapes futures que encetaran.

Acompanyament

Cada moment que viu un infant a l’escola és una oportunitat d’aprenentatge amb valors. Les jornades d’acollida i els espais per compartir inquietuds a cada entrada i sortida de l’escola ajuden a detectar la realitat de cada infant i anar junts en aquest procés, conjuntament i de la mà de les famílies a qui convidem dia sí dia també a entrar dins l’escola i participar-hi activament amb diferents propostes.

Equip consolidat

El nostre equip de mestres d’infantil està en constant evolució i formació, per ajustar-se als també constants canvis de la societat i, per tant, a les diferents realitats i necessitats dels infants. Som acompanyants del procés maduratiu i evolutiu dels nostres alumnes. Observem, creem propostes d’aprenentatge i facilitem espais educatius on cada infant pugui avançar cap a l’autonomia, l’adquisició de valors i l’autoimatge positiva d’ell mateix.

Espais que eduquen

Tots i cadascun dels espais de la nostra escola, dins i fora de l’aula, són entesos com a lloc d’aprenentatge; en les propostes de joc, a l’espai migdia, durant les sortides, les colònies, el casalet d’estiu… Diàriament es proposa donar-li un valor educatiu a tots aquests ambients d’aprenentatge, perquè els infants puguin desenvolupar-hi les seves competències.

Visita personalitzada