PRIMÀRIA
PROPOSTA DE VALOR
AFECTE I CONFIANÇA PER EDUCAR
PROTAGONISME DE L'ALUMNAT
ACOMPANYAMENT
EQUIP CONSOLIDAT
PERSONES COMPETENTS
ESPAIS QUE EDUQUEN
LA PROPOSTA DE VALOR A PRIMÀRIA
Afecte i confiança per a educar
L’equip de mestres de primària es troba present en l’acollida i l’acompanyament, tant dels alumnes com de les famílies, fent-los participar d’aquesta etapa per donar suport en el procés de desenvolupament de la seva persona. Es treballa des del tracte afectuós i de respecte, en un clima d’alegria, amb una mirada inclusiva i sense prejudicis, que repercuteix de forma directe en l’alumnat.
Protagonisme de l'alumnat
L’alumnat és protagonista del seu procés d’aprenentatge, oferint-los propostes manipulatives que donin significat a les situacions properes, a través de la reflexió i estiguin adaptades a les seves necessitats. El treball cooperatiu i la codocència afavoreix les situacions d’aprenentatge autònom dels alumnes i la participació activa a l’aula.
Persones competents
El treball per projectes facilita l’assoliment de les sortides competencials que volem que assoleixin els alumnes en el pas per la nostra escola. És per això que treballem l’autonomia, la creativitat, la resiliència i la comunicació
Acompanyament
Les converses individuals i grupals, l’itinerari d’interioritat, la cohesió de grup i les sortides convivencials, busquen aprofundir en l’autoconeixement i la cerca del sentit. Els tutors acompanyen aquest procés d’aprenentatge emocional i posant la base dels seus futurs aprenentatges en etapes educatives superiors.
Equip consolidat
Hi ha una inquietud pedagògica i un somni compartit entre els mestres de primària. Som coneixedors de la realitat de l’alumnat i estem en constant diàleg amb les famílies de l’escola. Volem demostrar, amb la feina del dia a dia, la nostra experiència educativa, formant-nos per a tenir una millora contínua.
Espais que eduquen
Aprofitem qualsevol moment i espai quotidià per donar-li un sentit d’aprenentatge: en el joc, a l’hora d’esmorzar, a les sortides,a les extraescolars, en els casals d’estiu,… Tots els espais son espais educatius.