SECUNDÀRIA
PROPOSTA DE VALOR
AFECTE I CONFIANÇA PER EDUCAR
PROTAGONISME DE L'ALUMNAT
ACOMPANYAMENT
EQUIP CONSOLIDAT
PERSONES COMPETENTS
ESPAIS QUE EDUQUEN
LA PROPOSTA DE VALOR A SECUNDÀRIA
Afecte i confiança per a educar
Les trobades conjuntes quinzenals, les dinàmiques de cohesió i les jornades d’acollida permeten generar un clima d’alegria entre l’alumnat. Fem propostes educatives adaptades, des de la igualtat d’oportunitats, resolent els possibles conflictes que puguin anar sortint al llarg del procés. Valorem al jove com a una persona i agent social, no només com a alumne.
Protagonisme de l'alumnat
Donem el protagonisme que l’alumnat mereix, adaptant les metodologies actives de treball a les seves necessitats i interessos individuals. Proposem activitats participatives i treballs cooperatius, implicant-los en activitats d’altres nivells educatius de l’escola. Incentivem l’autoavaluació, per fer-los créixer com a persones íntegres i compromeses.
Persones competents
La nostra raó de ser: dotar a l’alumnat d’eines i competències que els faci ser capaços d’afrontar els reptes del món actual, preparant-los per a ser persones compromeses, autònomes, creatives, resolutives, responsables,… en el seu camí cap al futur professional. Fem una revisió constant dels mètodes d’aprenentatge, adaptant els projectes per a treballar totes les sortides competencials.
Acompanyament
Posem a l’alumnat al centre del seu creixement personal i professional, mitjançant l’educació emocional i la cohesió grupal. Les tutories personals, l’escolta activa de l’equip docent, les experiències frontissa, les sessions d’interioritat, les colònies,… afavoreixen l’autoconeixement dels joves per a descobrir els seus talents i així poder fer una orientació personalitzada.
Equip consolidat
El nostre equip de professors està compromès amb el projecte educatiu de l’escola, treballant des d’una cultura de lideratge compartit i fent una forta aposta per la formació contínua. L’experiència educativa ajuda als educadors que s’incorporen nous a mantenir una línia pedagògica estable, prioritzant el benestar dels membres de la comunitat educativa i convidant a la participació activa de les famílies.
Espais que eduquen
Creem un entorn d’alegria, present als patis, a les aules, laboratoris, a les instal·lacions esportives,… l’ús d’aquests espais tenen la finalitat de fomentar metodologies actives i recreatives. Les activitats de creixement personal i voluntariat, com les sortides de proximitat i grups de fe, fomenten la trobada d’un mateix i l’acceptació mútua. Qualsevol espai és educatiu i volem que sigui una experiència de qualitat.