CICLES FORMATIUS
LA PROPOSTA DE VALOR A CICLES
Afecte i confiança per a educar
L’espai educatiu i professionalitzador que ens proporciona el cicle ens permet, des de la proximitat i l’estima, acompanyar els joves per tal que guanyin confiança a nivell personal, acadèmic i professional. El moment maduratiu en que es troben és de vital importància per a l’evolució de les capacitats necessàries que els permetran construir i afrontar el seu projecte personal de vida. L’equip docent volem ajudar-los en aquest procés caminant al seu costat i confiant en ells.
Protagonisme de l'alumnat
El focus de la nostra tasca educativa recau en l’alumnat ja que ha d’adquirir uns coneixements i unes habilitats que li puguin permetre ser el protagonista del seu futur, essent competent tant a nivell personal com professional. Posar el nostre alumnat com a centre de la nostra acció educativa és l’única manera per poder desenvolupar les competències necessàries per ser un model educatiu i referent per als altres.
Persones competents
Treballem amb una metodologia competencial que afavoreix la comprensió dels diferents continguts i la interacció entre les diferents matèries, així com la seva aplicació pràctica. Eduquem per tal que els alumnes siguin persones crítiques, resolutives i enginyoses, capaces de comunicar les seves idees i de comprometre’s socialment.
Acompanyament
En la nostra tasca docent, acompanyem l’alumnat en la presa de decisions sobre el seu futur professional i acadèmic. La pròpia singularitat del cicle que oferim i la nostra metodologia ens permet una comunicació propera i fluida amb l’alumnat i les seves famílies.
Equip consolidat
El nostre equip combina experiència professional amb experiència docent, afegit a una mescla d’entusiasme i expertesa, ens proporciona unes bases sòlides per treballar amb el jovent.
Espais que eduquen
Som més que aules, patis, camps de futbol, piscina, superaules… Per a nosaltres, els espais estan plens de vida i de relacions que ajuden l’alumnat a créixer personalment i a comprometre’s voluntàriament, més enllà de l’horari lectiu, tant a través de projectes propis com del barri i de la ciutat.