Imagineu-vos que sou uns alumnes de 6è de Primària i, un dia, rebeu una carta on un personatge conegut us demana ajuda per resoldre un robatori que ha tingut lloc en un museu. Aquest és l'escenari que es van trobar els nens i nenes de sisè. Cada setmana han d’anar superant proves, que són petites investigacions sobre la matèria i l’energia. Si les superen, reben una pista per descartar sospitosos. La investigació de l'enigma els anima a aprendre de valent per tal de superar els reptes i, així, resoldre el cas. Qui va poder ser el lladre? Què va fer per entrar? Com s'ho va fer per obrir un secret tan valuós? Segur que, en equip, ho podrem aclarir tot!
Us ho heu pogut imaginar? És engrescador! El format del joc, del tipus de l'Scape Room, té un gran poder per mantenir la motivació dels nois i noies al llarg d'una sequència d'aprenentatge. En aquest cas, és de l'àrea de medi que és una de les que més es presta a plantejaments gamificats. Us deixem amb la intriga, però us garantim un treball de qualitat.