NOVA METODOLOGIA PER L’ ANGLÈS A CICLE SUPERIOR DE PRIMÀRIA

Des de principi de curs estem implementant una nova estratègia d’aprenentatge al cicle superior pel que fa a la matèria d’anglès: els nens i nenes treballen en gran grup, a la superaula, amb un equip de profes, distribuïts per racons. És el que en Jordi Mauri va sintetitzar amb la fórmula: 50 alumnes, 2 mestres, 1 auxiliar de conversa nadiu, 1 superaula, 10 racons/estacions d’aprenentatge diferents. El curs vinent, s'extendrà a 4t d'EP i a 1r d'ESO.

Aquests racons o estacions d’aprenentatge els permeten escollir el seu propi itinerari per anar desenvolupant les habilitats comunicatives, aprendre al seu ritme, recórrer als companys com a primer recurs d’ajuda i després als adults. Entre les estacions que poden triar n’hi ha de cançons, de teatre, de lectures, de converses, de jocs com el Tabú, racons d’speaking amb l’auxiliar nadiu,… Pels alumnes està sent molt motivador i pels docents implicats, tot un repte. Una fórmula molt enriquidora per tothom!